Επιλέξτε τη γλώσσα σας:
100% αληθινές, επαληθευμένες κριτικές.
Jean-Pierre F. βαθμολογήθηκε
Très bonne cuisine, service effectué par du personnel aimable. Endroit tranquille.
Savandara B. βαθμολογήθηκε
Angélique M. βαθμολογήθηκε
Maryvonne C. βαθμολογήθηκε
Christian B. βαθμολογήθηκε
Roberto T. βαθμολογήθηκε
ANNIE-FLORE H. βαθμολογήθηκε
Miguel d. βαθμολογήθηκε
Équipe sympathique et cuisine de qualité. Un très agréable moment.
Océane T. βαθμολογήθηκε
Ma maman et moi avons été ravies. Le lieu est très agréable et nous avons beaucoup apprécié. Les portions sont généreuses, merci beaucoup
Thierry C. βαθμολογήθηκε
Tres bon restaurant accueil sympathique j y retournerai